ترازو گرمی کیا مدل BL2
جامع مقالات ترازو
مقالات ترازو

 ساخت ایران با بدنه ی مقاوم با ظاهر مناسب آزمایشگاهی و دقت بالا در توزین است ، قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار موجب انتقال ساده و سریع اطلاعات توزین به کامپیوتر می باشد که در آزمایشگاه دارای اهمیت بالایی است ، این ترازو جهت بسته بندی نیز مورد استفاده می باشد و برای توزین مواد ارزشمند گرمی جهت استفاده در مصارف دارویی و ترکیب دارو مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازو کیا در مدل های گوناگونی با ظرفیت های مختلف است و مدل bl 2 با ظاهر زیبا و قوی و قیمت ترازو نسبت به نمونه های دیگر با در نظر گرفتن کیفیت ترازو مناسب بوده و پیشنهاد دی جی اسکال می باشد .

دیجی اسکال ترازو مدل bl 2 را با گارانتی 12 ماه و وارانتی تعیین شده تایید نموده و این دستگاه را جزوه بهترین ترازو گرمی معرفی می نماید .

قیمت ترازو در تمام محصولات ترازوی دیجیتال کاملا به روز ثبت می گردد .

مشخصات کلی

ترازو گرمی کیا مدل BL2 را با عنوان ترازو آزمایشگاهی نیز می توان به کار برد زیرا دارای دقت توزین بالایی بوده و در تمام مدت توزین حساسیت خود را حفظ می نماید ، ترازو گرمی معرفی شده دارای دقت 0/1 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 5 کیلو گرم می باشد و حفظ این دقت در تمام مدت توزین بدون استفاده از محفظه ی توزین از ویژگی های برجسته ی ترازو می باشد ، استفاده از ترازو آزمایشگاهی یا گرمی کیا به راحتی بوده در زمان خرید ترازو نیز در پک دستگاه دفترچه استفاده نیز می باشد .
ویژگی های ترازو گرمی مدل bl2
کمینه ی ظرفیت : 0/1 گرم
بیشینه ی ظرفیت ترازو دیجیتال : 5 کیلو گرم
دقت در توزین : 0/1 گرم
ابعاد دستگاه :  18 × 26 × 6 سانتی متر
ابعاد سینی توزین : 18 × 18 سانتی متر
نوع نمایش : lcd back light
قابلیت های ترازو دیجیتالی : قابلیت تنظیم نور نمایش
نوع تغذیه : برق و باتری
 دمای محیط قابل استفاده : -30 سانتی گراد
نوع سینی : سینی استیل تخت
کیبرد : mode | on / off | pcs | tare | zero
وزن دستگاه : 2000 گرم
نوع ترازو دیجیتال : ترازو گرمی بدون علمک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 9 آبان 1394برچسب:, :: 14:19 :: توسط : مینا نیکنام

درباره وبلاگ
دیجی اسکال با ایجاد وبلاگ جامع مقالات ترازو سعی داشته خریداران را با انواع ترازو و کارایی ترازو ها آشنا سازدشماره تماس : 33510970-021 |33510969 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه فرمایید . آدرس : خیابان ازادی -بعد از استاد معین - ابتدای خیابان دکتر هوشیار- پلاک ٨٣ - واحد ٣ - طبقه 3
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ جامع مقالات ترازو و آدرس scalearticles.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: